Sjukling

Ligger nu i min säg och är sjuk / förskyld..
hela helgen har jag tränat och vart med kompisar! igår så sov lisa hos mig för hennes vatten i hennes hus hade tydligen fryst så hon kunde inte duscha hemma så vi brestämde oss för att hon skulle sova hos mig och så blev det.
Imorrse mådde jag inge vidare, men bestämmde mig ändå att åka till skolan och försöka. men jag åkte hem hrunt 10 tiden, så har vart hemma sen dess! har bara legat i min säng, hämtat mat / bullar och sånt ;)
men annars inget. Ska nog inte till skolan imorgon heller. ¨så jag får ladda ner massor av filmer som jag kan titta på! men skriver mera senare på dan!
puuussss // Jassemino


sjuuukkkliiinnnggg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0