The day is here..

FUCK! idag opereras jag. får inte äta frukost heller eftersom jag kanske ska sövas och skit. ska åka om 30 min till dandryd iaf. Hoppas det går bra! är skit nervös nu... Kommer åka typ 20 över 6 för så är jag där typ kvart över 7.. Ska vara där halv 8 men lite tidigare skadar inte! eller jo :) men OMG! HJÄLP MIG jag vill inte, men jag måste. Är hungrig också.. fan vad bra dagen börjar då ;) Skit i det. jag får klara mig. skriver när jag kommer hem om jag orkar ! :D pususususususus ♥ älskar er alla! 


Kommentarer
Ida Kornelia

Har du laget designet til bloggen selv? Har vel ikke lyst å hjelpe meg med noe lignende design på min blogg?:)



Klem fra meg

2012-03-27 @ 11:04:26
URL: http://korneliahelmers.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0