En bild på mig + lite fakta om mig själv

Ja som alla nog vet så heter jag Jasmine Carlsson. Jag är 14 år & fyller 15 om mindre än två månader.
Jag bor i Norrtälje (Det ligger ungefär 45 minuter norr om Stockholm). Min skola som jag går på heter Svanberga skolan, Den ligger somsagt i Svanberja ;) & där går jag i 8an, med mina söta små kompisar :) på fritiden är jag med mina vänner & fotar & går på Gymnastik. Min gymnastiktrupp heter NGF (NorrtäljeGymnastikFörening) Jag har gått på gymnastik hela mitt liv, & när jag säger hela mitt liv menar jag det. jag började på bebis gympa när jag var 3 tror jag  sen när jag var 6? så gick jag i en AG trupp i 1 eller 2 år. nu går jag i en RM?SM? jag vet inte :p IAF, jag har inte så mycket att säge eller jo jag bor ju i Norrtälje med min mamma & mina syskon medans min Pappa bor i Trosa med hans sambo & min halv syster som är typ 1 eller 2 år :) vet inte riktigt ;) men  ja där har ni lite fakta om mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0