<3

Real love is like an 8, it never ends.

Plugget

Hatar att plugga. Det suger verkligen! Fan, varför ska man gå i skolan för? Fan. Aja, nu ligger jag i min säng med mysan och myser :) hihi, iaf, ska pluggat lite mera sen så ja vet jag inte. Kanske bara ta det lugnt eller jag vet inte. skriver mera sen. Pususuusu

Operationen klar !

Tja! :)
igår opererade jag ju mig? det gick super bra :) hade bara ont i örat när dom var klara. men dom gav mig en alvedon och då gick det över :) Sen så ja! jag blev sövd iaf. det är jag super glad över! :D hahha, iaf. just nu ligger jag i min sng & väntar på att My & Emma ska sluta skolan!  eftersom jag ska träffa dom idag :) jag får inte gå till skolan för att det finns risk till att jag svimmar & sånt. alltså måste jasmine ta det lungt ;) AJ! hehe sorry, fick ont i örat :p men ja! jag skriver nog lite senare för just nu har jag inget att skriva om! åpususu // Jasmiune ♥


Mitt öra just nu!

Min hand efter sprutan. FYFAN vad ont detgjorde att ta ut sprutan jag hade där. fyfan höll på att dö.

The day is here..

FUCK! idag opereras jag. får inte äta frukost heller eftersom jag kanske ska sövas och skit. ska åka om 30 min till dandryd iaf. Hoppas det går bra! är skit nervös nu... Kommer åka typ 20 över 6 för så är jag där typ kvart över 7.. Ska vara där halv 8 men lite tidigare skadar inte! eller jo :) men OMG! HJÄLP MIG jag vill inte, men jag måste. Är hungrig också.. fan vad bra dagen börjar då ;) Skit i det. jag får klara mig. skriver när jag kommer hem om jag orkar ! :D pususususususus ♥ älskar er alla! 

operation.

Opereras imorgon så det blir bilder & massor av inlägg på bloggen imorgon efter 17:00 och sen på tisdagen & hela veckan :) försöker skriva så mycket som möjligt här iaf. ska bli bättre på det för att vi är ganska båliga på att blogga. Men det ska bli bättre! vi har mycket i skolan också satt ja. men vi ska försöka blogga så ofta som möjligt.

Älskar dig bästavän

Sitter nu i mitt rum & försöker att städa.. men jag är ju inte så bra på att komma igång. men när jag väl är igång blir det ganska bra :) tog en liten paus nu för att det blev lite jobbigt men ska börja om några minuter. Iaf, efter klockan 24:00 så får jag inte äte eller dricka. Eftersom jag ska opereras imorgon. Hoppas det går bra! Men nu ska jag fixa lite saker tills imorgon & sen sova! så skriver imorgon ! pusususususususu // jassemino♥

Lost

MJLM

Är nu hemma hos my & har precis fixat klart Mys hår :) hon har färgat det IS blont :) as snyggt :)
Snart ska vi äta & sen så vet jag inte, kanske träffa någon ? har ingen aning. men ja.. Vi får se helt enkelt :p
Men ni får nog bilder och så imorgon, kanske :p hhaha.. skriver inatt :) pusuusususususussu  ♥


:)

Welcome to a world where being yourself is never enough.

Solen får oss att må bra!

AFRODANCE

Tjena, idag är det måbradag i skolan, & jag Annika & Lisa ska ha en station :p vi ska ha afrodans :p hahaahh, kommer bli så jävla kul :p hahahhahahaha ;) Orkar inte, men ja! ikväll ska ajg iaf träffa emme, hon kanske spver här? eller ja jag vet inte. ska iaf träffa henne :) men ja, skriver mera nr jag kommer hem från skolan :D puuuususus ♣


I'm happy when you say "i'm sorry" and mean it.

School.

Fuck school fuck life.
Så känner jag just nu :p men ja. Hoppas det blir bättre iaf, puss


loveyah!

♥♥♥♥

Tjenare bloggich..
Sitter nu med my och snackar lite om allt! ska snart sova eftersom det är skola imorgon.
Men ja kommer iaf ha det trevligt med Mysan hoppas jag :)
skriver lite mera imorgon! puususus


I smile when i feel for it. but when you are there i dont smile, i cry.

Saknar sommaren..

Tired of trying, sick of crying, yeah i'm smiling but inside i'm dying.

NGF

Fyfaen vad roligt jag har haft nu i helgen, det var längsen jag har garvat såhär mtcket som vi gjorde! omg, älskar er, ni gör mitt liv NGF! Iaf, kom hem runt kvart över 12 igår/idag natt! ;) har bara tränat och tränat och mera tränat nmär vi var i TYRESÖ! :D men vi hade också ett teori pass på 1-2 timmar.. Lite tråkigade men men ;) ! Nu ska jag iaf hitta på något vettigare än att sitta framför datan! puuussss


HAhhahhaah !! hittade en GAMMAL bild på mig och JENTAN !hhahhahahaha :p

Linköping!

Just nu är jag ute i Sverige och flyger igen Denhär gången i Linköping ! Japp? Gör jag här då? Jag är på konfa läger.. Rätt mys ändå..! ;)
Kyss.

Torsdag.


I'ts fine, but why did you lied to me ?


Sitter nu i mitt rum och lodar för mig själv. Ska snart dra mig till My och fixa lite saker där! :)
Efter det måste jag logga in på FB för att snacka med min SAKNADE My :)
och sen blir det Träning men underbara NGF! Juste, i helgen kommer jag inte kunna skriva
något på blogge, för att jag ska på läger med NGF så jag kommer hem sent på lördagen!
men skriver nog på söndag. puuuuussssssss

Mot täby ! :D

Tjenixen ! nu ska  Brudsen drar nu mot TÄBY !ses där ? puusss

Godmorgon!

Godmorgon!
Sista dagen på lovet nu då! Så idag ska jag hem till farmor sen måste jag plugga..
Så nu måste jag ta å väcka Emma, jag måst upp och fixa mig!
Hoppas ni mår toppen, puss!

Zacarias !

Tjenixen, är nu med Mysan & Zacke hemma hos mig !
dom är små gulliga prickar! Iaf, ska nog snart sova, tror jag.
är skit trött :p
Men nu ska vi hitta på något.
puuuuuuusss  ♥

.

Justin bieber

Nu just idag 12:56 föddes Justin drew Bieber !
Idag fyller han 18 ! så GRATTIS TILL HONOM ! ÄLSKAR DIG ! ¨



i love you
RSS 2.0