skolan

Tjafan, sitter nu i skolan och har rast...
hehe, snart ska vi ha kärleksmiddag med klassen och sen så drar jag hem och
är med my och sen träning. hinner inte blogga mera idag så därför tänkte
jag göra det nu ;)
har inte så mycket att skriva om.. men jag mår väl bra, hoppas att ni också gör det.
puss// jassemino



jag är bara för söt.

emma 14 år

Tjenispenis..
är nu hemma hos Emma eftersom hon fyller fjortis år :)
ska snart på möte med gymnastiken.. hoppas det blir roligt :)
men skriver mera senare, orkar inte skriva nu .
oyyyyssssssfff  // jassemino


Skolan..

Sitter i skolan och har no, tråkigt? Check.
En lektion kvar efter den, slutar vid 3 rätt plågsamt men ja, antar att de måste funka...

sovdags :)

Godnatt, puss puss // jassemino

Ni är mina allt, bästa vänner <3

IKEA, ♥

Tjoibre, kom hem från ikea för kanske 1 timme sen.
Var där med Sofia och hennes mamma. Vi hade super kul :)
hehe, vi faliade ganska hårt många gånger. men det är ju bara kul!
Snart ska jag iaf äta och sen träffa emme och my tror jag.
orkar inte skriva mera nu ;)
puuusss

En fail ;)

tjejkvälll

Tja, nu jävlar blir det tjej kväll.
Resturang och allt :) men ja hoppas att får ha det trevligt!
justn nu så fixar vi oss. ska snart till flygis och handla goda saker.
och sen vid 6 ska vi på äta på resturang :)
heeheheheeh. tjejor alltså! men skriver mera ikväll/natt.
puuuussss


söta, jag och my ! // jassemino

svennesvenne

Svenne dags igen dårå.. ska nog titta på film och sen sova. ppussssss



söta brudar alltså !

.

emme ♥ jassemino

Tjanare folket.
Sitter just nu hemma hos emelie och är med henne! skrattar, pratar & äter lite smått & gått.
har precis städat hennes rum, eller jag gjorde det! hehe, är man snäll så är man!
Men snart ska jag ...  vi vet inte, snacka typ..
Men puss skriver mera senare ! / jasmine


gammal bild :)



Förlåt för att jag inte är perfekt.

Jasmine ♥ Emelie

Tja fan boys and Girls !
Sitter nu hemma hos emme och gör typ ingenting. Snackar om allt, hela livet och så.
Emme ska iaf snart träna barnen så då går jag väl hem & sover eller nått!
men vi fpr väl se.
puusss skriver ikväll /// jassemino



Ful bild men men ;)


Behöver någon som behöver mig.

Jag behöver skriva av mig.
Efter alla dessa år så står jag inte ut mer, ingen och jag menar ingen vet allt om mig, jag mår skit, ingen kan eller kommer få mig må bra igen, jag vill flytta börja om på nytt, bli liten vara utan problem, eller bara helt enkelt försvinna, patetiskt skrivet av mig, jag låter er tycka precis vad ni vill, men jag mår inge bra och de är så saningen är. Kan någon rädda mig ur denhär situationen...



sorry

Förlåt för piss uppdatering för mig.
ska iaf bättra mig.. Men iaf, just nu så är det lördag och jag tjockar som valigt ;)
lyssnar på musik har inget att göra som sagt. Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag var först hon min Moster Monica och firade henne ( hon fyller år ) och efter
det så åkte jag till träning :) alltid lika roligt!
Imorgon så är det tävling innom NGF så det blir nog roligt. Ska träffas vid kvart i
10, och sen så slutar allt vid 3 :) spännande iaf! men skriver mer senare, eller
imorgon! puuuusss


Utan dig finns inget mig.

Du är min lilla ängel <3

.

Utan dig är jag ingenting.

Tjabba !
fredag :D Åjag är ledig idag, hur an de bli bättre ?
Utan att jag har massa läxor åsit, men alltid nice att vara hemma, å få en längre helg, right?
Så måste plugga, sen blir de hem t pappa min, tror jag haha.

Puss ! <3


utan dig är jag ingenting.

Skillnad !?

Titta på bilden! Ser ni Skillnaden mellan mina ben och runt bröst/hals!? Ser ni hur mycket färg jag tappat uppe men inte ner, sjukt ju.

jag mår piss

Jag mår inge bra. så skriver imorogn efter skolan antar jag !
Me, Jasmine

träning.

Den värsta dagen på länge, men skriver efter träningen ikväll.. puuss
// jasmine

Jag <3 Dig

Sitter på syslöjd just nu, ska typ göra någon grej..
Skit samma tråkigt helt enkelt.

Nu blir det film, sen sova, pusssss
jag älskar godis :)

Keep reminding yourself that everything happens for a reason ♥

Söndag kväll.
Säger åh till det, innebär skola imorgon.
Tur att jag är ledig på fredag iaf.

image description

Stay

Tjena micro penis ;)
haha, sitter just nu i mitt rum & ska snart ner och laga TACOS!
så jävla gott. Idag har jag iaf inte gjort så mycket, eller jag har färgat sofias hår,
Handlat, Plattat hennes hår, hon har gjort vågor på mitt och sen så har vi också handlat!
men nu ska vi laga maten puss


Snygga eller vad ?

I'm going to do my own thing, in my own way.

.

Gymmet

Nu har jag tillbringat morgonen på gymmet, känner mig lite nyttigare nu !
Iaf dagem ska tilbringas med Maja, tror jag? vi får se hur planerna blir :)

Så. puss på er !

åså bjuder jag på en gammal bild !

night

Godnatt mina vänner.
skriver lite om vad som händer imorgon, alltås imorgon bitti, om ni fattar ;)
iaf, just nu holler vi på att fixa oss och ska snart gå ner och borsta tänderna!
ha en bra natt, puuusssss


Friday the 13th

ja, Fredag den 13:onde, Inget har hänt mig iaf :) men min kompis Anton fick Oboy över hela sig iaf ;) hahah.
Det roligade matte lektionen ever ;) efter skolan så väntade jag på busstationen med Zacke och väntade på att Sofia skulle komma, men innan hon han komma så fick jag och Zacke sätta oss brevid ''fyllossarrrrnaaa'' ahahah, men medans så skulle ena mannen klämma sig in mellan zacke och ett annat fyllo, men innan han sätter sig ner så sätter han sig ist i ZACKES knä, hahaah jag dog! och sen efter typ 3 sec så sätter han sig på hans jacka ;) hahaahahaha, snacka om att vi skrattade !!!!!  hehe, ja och nu så sitter jag och sofia hääär ;)  men skriver mer ikväll!!

puuuuuusssss // jasmine


Sofia & jag

Fredag den 13.

Fredag den 13 idag, kan ju säga att lite otur har jag haft idag (hitils).
haha, iaf fredag, de betyder helg :D
Har dock inget planerat, så kommer kanske bli en tråkig  fredag.

Någon mer än jag som haft otur idag!?


Duschad,

ett litet snabbt inlägg för mig innan jag duschade här nedan ↓.
Men ny har jag iaf duschat och ska snart sova.
är så jävla trött.
hejdå för mig / jasmine


barbie, ♥

träning

Drar mig nu in till duschen efter en GRYM träning, puss skriver innan jag lägger mig, puss
Bild från förra sommaren tror jag

Kebab house

Sitter just nu å tjockar mig med Maja, blev en fet pommes fritt tallrik.

Dagens snygging.

Håller ni med om att han är dagens snygging, eller ;) ?
Två som iaf håller med är My å Jasmine, ♥

Godnatt ♥

Godnatt för mig nu, är så jävla trött...
skriver imorgon när jag vaknar om jag hinner, annars blir det efter skolan.
Ska vara med Mysan då så ja!
men skriver senare.
Puuuuuusssss



Look into my eyes and tell me the truth.

.

i whant just you ♥

Tjenixen alla brudar och boys!
Sitter nu i mitt rum med sara och ska snart laga maten! bajs men ibland måste man -.-
lyssnar på musik och äter lite godis, i skolan hände det inget spec, unta att jag skrämmde min kill kompis så att han nästan dog ;) hahha älskar att skrämma honom ;)
Förlåt för dålig uppdateriing :( // jassemino


jag och emme

Life is what you make it !

.

Barbie time

Nu blir det Barbie time här hos mig. Jag emelie & My ska titta på barbie, vi ska se slutet på ena filmen som jag och My inte han titta klart ;) vi somnade! Vi har precis gjort klart mitt rum, släängt ut alla grejer och gjort i ordning allt. hoppas att det kommer bli bra snart! /jassemino


I will always be happy, but i dont know..

i'm happy whit you

Idag blir det av att träffa emelie, Vi ska nog inte göra så mycket mendet var ett tag sen vi träffades :) 
Ska bara borsta tänderna och sen är jag klar för att träffa min sötnotich, men skriver ett inlägg senare, kanske blir det video inlägg ? man vet aldrig ;) !
men nu ska jag bara fixa lite saker sen dra mig.
PUUUUSSSS / jassemino (jasmine)


fuck,

i'm happy whit you

Everything happens for a reason.

1 år sen.

Vilket liv jag har !

Tittat innebandy idag igen, Huddinge vann tack å lov. ;)

Iaf från en sak till en annan, hemma i Norrtälje nu ska snart stirra film med mamma min. Hoppas på att den är bra. Efter de ska jag deppa över att skolan börjar på tisdag.

Men vi hörs sen finisar, kyss !

Svebbson

Tjabaa :)
idag har jag inte gjort så mycket. Blev först väckt av Lisa som skull hem runt typ 11-12. När hin hade gått så gick jag upp la mig i sängen brevid Mysan & somnade igen ;) vaknade runt 3, fixade oss vid halv 4. Gick till Rolf (morbror)  Han fyller 61 år så GRATTIS till han. Just nu så är jag med My och ska snart hem till henne. Vi måste vara lite med hennes bror som imorgon åker till Australien i ett halv år tror vi! Vi kommer sakna honom. han som alltid stjussar runt oss när vi behöver det ;)  hehehhee, my fattar!
men nu ska vi dra! skriver ett inlägg senare, kanske inatt, ja jag vet inte :p heehe
puuuuuuuuuuuuuuuuuusssss // jasmine


Får duga ;)

Brudsen

Är nu med My & Lisa och ska snart ut och träffa Zacke :) 
var ett tag sen man såg han så ja! men jag tror att båda av mina friends sleeeepppiiinnngg hear.
hoppas att det blir funny :) men ska fixa mig lite nu! puuuuuussss


särt bild men men ;)

.

Tjabba!
Är hos pappa min, betyder att de inte händer så värst mycket.
Blir att åka och titta på innebandy, bror min spelar match !

Satt ta å hoppa in i en dusch nu !
Puss !

SVERIGE !

JAAAAAAA SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST JVM IN MY HEATR!
SMÅ KRONORNA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ♥

Dehär är kärlek ♥

Mamma mia

Nu blir det filmdax med brudarna ! 3 bästavännerna!
älskar er, / jasmine


Skäms inte för din utsida, för de är så du är skapad, men skäms för din insida, för de är den du kan styra.

New Years Eve

Igår kväll, fick jag och Vilma ett ryck och åkte in t Sthlm och tittade på bio.

Filmen heter New years eve,
och den var värd att se ! den var både rolig, lite gråt och lycka !
En film som jag rekomenderar er att se !


Kiss me ? Fuck. I miss you.

Tjenaste! :D
hahah, har hur tråkigt som helst. men ska vel försöka att ändra på det ;)
heheh, men nu ska jag hitta på någon i min ensam het ;)
puuuuuuuuuuuuuussssss


Fuck.

Korv!

Godmorgon..!
Dagen ser ut såhär;
Ingen fucking aning om vad som händer!
Förslag ? Tack på förhand ! ;)

Ge mig en puss?

You are my lady ♥

Tjaba :)
kom precis hem till My efter hennes träning. Ska snart äta lite och sen ska jag dra hem till mig 
fixa lite hemma och så.  senare så vet jag inte vad som händer :) men vi får väl se.  just nu så kom Mys pappa in i rumet *pinsamt* hehe, han fixar lite i Mys rum så därför kom han in.
Jag skriver lite mera ikväll. Puuuss / Jasmine
Bild från 6 ? eller  ? :p hahaha

Kärlek <3

Hittade typ inget, men ett par byxor för 50kr hittade jag iaf ;)

handboll

Drar nu till sportcentrum och tittar på när my tränar :) puuuuuuusss ♥ / jasmine

I like to sleep

Godmorgon för mig ;)
Vaknade vid halv 3 ? Lite sent men men! snart ska jag och My iaf gå hem till henne och sen till hennes träning :)
just nu så sitter vi i sängen och snackar om vi ska fixa oss eller inte. men nu måste vi det för hennes träning börjar snart :) men skriver ett inlägg när jag kommer hem till henne också!
Puuuus & kram / jassemino :)



hehehe, en ful bild från nyårs afton ;)

I was never good, I was great.

Nu drar jag mig mot Sthlm,
Kyss !

Ny fixad !

Tja lixom ;)
Sitter nu ny badad och ska snart sova med My. idag har vi inte gjort så mycket.
eller vi gick och träffade Emma och Maja, och sen  lite senare träffade vi Zacke ;)
trevligt trevligt. blev lite mobbadpå vägen för att jag hade en blöt fläck på ryggen -.-
men sen hade vi det trevligare efter :)
vid 11 kom vi hem och då hoppade vi ner i ett varmt bad och nu å sitter vi här ;)
Ska iaf fixa oss nu och sen sova!
puuuusss / jasmine ♥
Jag & emelie

You make me Happy

Nu har jag äntligen hittat hem efter en lång å mysig dag med mina saknade bruds ;)
Imorgon blir det en tripp till Sthlm med Annika !

Förresten efter allt slit med bloggen, vad tycker ni? Är den okej :)?

Nu ska jag ligga å spela på mobilen lite sen blir de att sova, behöver gå upp lite tidigare imorgon.

Men nu ska jag avsluta dehär! Puss / Emelie

I love you!

Ligger i sängen med My å Jasmine !
Sovit halva dan fast ja de har varit skönt ;)
Satt nu ska vi fixa oss sen se till att göra något mysigt ;)

Puuuss!

fuck

fuck this shit.

ÄNTLIGEN !

Efter 10 timmar har bloggen äntligen blivit klar !
Jasmine & emelie här iaf :)
Sitter nu i min säng ( jasmines ) och ska snart fixa oss. Snart kommer My till oss :)
hehe, vi är iaf 97:or, alltså 14 år, vi båda gillar att fota & sporta vara med kompisar osv..
det var väl det. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssss :)

¨

heehehheeeh ;)
RSS 2.0