Eftersom jag inte har något att blogga om så..

Dag 1 - En bild på mig + lite fakta om mig själv

Dag 2 - Profilbild på facebook

Dag 3 - 10 sanningar om mig

Dag 4 - En bild på mig för 6 månader sedan

Dag 5 - Det här finns i min jacka.

Dag 6 - Vad jag har för mobiltelefon

Dag 7 - Mitt senaste inköp

Dag 8 - Min pojkvän/flickvän?

Dag 9 - Min bakgrundsbild på mobilen

Dag 10 - En bild på någon jag saknar

Dag 11 - Hur jag sminkar mig

Dag 12 - Vilken klass jag går i

Dag 13 - Någon jag saknar

Dag 14 - När jag föddes

Dag 15 - Det här vill ja bli när jag blir stor.

Dag 16 - En bild från förra året

Dag 17 - En bild på en plats jag har varit på

Dag 18 - En gammal bild på mig

Dag 19 - En bild på mina vänner

Dag 20 - En bild på kläderna jag har just nu

Dag 21 - 5 saker jag gör varje dag

Dag 22 - En låt som gör mig glad

Dag 23 - En bild på mig som jag inte har tagit själv

Dag 24 - Några bilder på mig när jag var liten

Dag 25 - Mitt favorit godis

Dag 26 - Bloggar som jag följer

Dag 27 - Min favorit outfit

Dag 28 - En viktig person

Dag 29 - Den nyaste bilden på mig själv

Dag 30 - Hur har den här månaden varit?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0