SJUK som en gulliisisisiisisi


Gammalbild !

Sjuk som fan fortfarande.. ska försöka att ta mig till skolan imorgon men jag vet inte, har prov imorgon och på fredag så känns bara konstigt att dra dit då.. orkar inte det, men vi får väl se om jag ens orkar, måste iaf hämta saker så att jag kan plugga här hemma !!!!!!!! funderar på aat göra det imorgon men jag vet inte. kanske på Fredag ?!?! nej jag vet inte. får se ! Snackar med My på skype. Hon är hemma för att hon har lyckats att BRYTA några REVBEN ! ... men bah hur lyckas bruden lixom ??? :p

/// jassemino



Kommentarer
william

snygg pose;3



SV; naw tackar så mycket:D så snälla ni är_D

Och säg gärna vad ni tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 18:59:20
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0